sobota, 23 lipca 2016

Powitanie

Szczerze mówiąc... nie wiem co mnie podkusiło abym założył tego bloga. Podejrzewam, że moja bardzo dobra znajomość Pokemonów.

Moją przygodę z Pokemonami zacząłem, gdy miałem bodajże 8 lat... oglądałem wtedy czwartą generację Pokemonów (region Sinnoh). Według mnie jest najlepszym powstałym "wypustem" Pokemonów. Piątej generacji (region Unova) nie poświęciłem tyle czasu (obejrzałem może dziesięć odcinków), a tak na prawdę nie byłem jej fanem. Pomimo tak długiej przerwy, ponownie zacząłem śledzić przygody Asha i Pikachu w szóstej generacji Pokemonów (region Kalos).

Jednak mojej wiedzy na temat pokemonów nie chciałem zaprzepaścić, więc zacząłem grać w grę przeglądarkową Pokewars.pl, którą bardzo polecam. Pomimo, że nie ma jeszcze w niej szóstej generacji, to i tak można miło spędzić przy niej czas. Chyba właśnie dzięki niej zapoczątkuje ten blog... moje objaśnienia oraz opisy będą głównie motywowane na podstawie tej gry.

Na tym blogu będę chciał skupić główną uwagę na ewolucje pokemonów, ale i nie tylko.

Żeby nie przedłużać... Witam was na moim blogu i zachęcam do obserwowania nowych postów...


źródła większości grafik: www.pokewars.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz