wtorek, 2 sierpnia 2016

Mewtwo - mistrz ewolucji

Cześć!

Dzisiaj o niesamowitym pokemonie, legenda wśród legend... Oto Mewtwo...


Wygląd: Pomimo, że Mewtwo wygląda typ pokemona walczącego, to jest on typu psychicznego. Stworzony przez ludzi, po nieudanej próbie skopiowanie Mew.
Moim skromnym zdaniem Mewtwo lepiej wygląda niż Mew. Wersja Shiny nie tak ładna jak zwykły Mewtwo.


Przyrosty:
Atak: +6 (shiny +6)
Obrona: +6 (shiny +5)
Sp. atak: +7 (shiny +7)
Sp. obrona: +5 (shiny +5)
Życie: +25 (shiny +25)
Prędkość: +7 (shiny +7)

Moja ocena: jest to jedyny wypadek, gdzie wersja Shiny jest słabsza od zwykłej wersji. Praktycznie nie do kupienia. Zalecam tym co go mają (pewnie tylko bardzo zaawansowani) trenować tylko jego.

Mewtwo ma możliwość Mega Ewoluowania, jako jedna z nielicznych legend. Potrzebuje on Mewtwonitu X lub Y.

Dzięki Mewtwonitowi X może Mega Ewoluować w Mega Mewtwo X. 



Wygląd: wygląda on oszałamiająco. 
Typ psychiczno-walczący, czyli właśnie to, czego brakowało mi u zwykłego Mewtwo. Jest on bardzo podobny do jego poprzedniego stadium ewolucyjnego. Jednak jakieś zmiany są: wzmocnine nogi, ramina, barki, itp.



Moja ocena: Nawet nie chce obstawiać jak drogi będzie ten pokemon. Będzie on droższy nawet od Arceusa, który wart jest miliardy. Polecam każdemu, kto posiada Mewtwo, aby nie sprzedawał go.


Za pomocą Mewtwonitu Y ten pokemon może także Mega Ewoluować w Mega Mewtwo Y.



Wygląd: ja mam takie odczucie, że Mega Mewtow Y jest damską wersją Mega Mewtwo X... może się mylę. Porównując go do Mewtwo, to Mega Mewtwo Y się bardzo zmienił. Ogon Metwo został przeniesiony na tył głowy, a uszy są połączone niby słuchawkami. Tułów jest dosyć podobny.


Moja ocena: Krótko opisują... pokemon legenda, silny i dobrze wyglądający... myślę, że nie muszę pisać ile on będzie warty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz